5/30/2009
Day 14: Visit Penang

Salam..
Hrni kami sume akan ke penang! yeay! dpt jgk berseronok setelah penat bertungkus lumus menyiapkan ketas kje smlm..akhirnye dpt jgk mlihat dunia yang luas ini..hehe..pg2 bute lg aku da bgn mndi,solat n pkai bju kale merah (itu pn nk bgtau
Tongue).. pastu bfst nsi lemak..hurm..ade sumthing wrong kat nsi lemak pakcik nih..knp xsesedap yang sblm ni,ek..konfius sbntar..tp xpe..ku telan jua nasi lemak itu ntk memenuhkn perutku yg sedang kelaparan ini..

Bertolak kul 8..dalam bas xde buat ape..just borak2 ngn seron n tido..bgn tdo blik..bgn..tgk da smpai jeti..aaaa..nek feri,ke..huu..saje je kot dr nk bwk bdk2 ni rse feri malaysia plak cane..nek feri stgh jam je pn..dekat~



Tmpt 1st yang kitorang pegi adalah penang hill..atau dalam bhs melayu nye bukit bendera (asal translate jd len plak nih?) letih dok lam ketapi kure2..ngntuk pn ade dok lam tu..kekecohan bdk2 ni membuatkan segale kebosanan aku ilang..bising satu train ngn suare derang..huhu..aku mampu gelak je..sempat gak aku capai baju, hadiah ntk hanna n seron..aku bli gak keychain ntk grup member aku..setel~



** Welcome to Penang Hill **



Lepas tu kami p temple..temple ape nth..aku xnek pn..malas sebab panas n tggi sgt..so,kitorang jln2 je kat bwh n pg 7e untuk menyejukan badan..

Queensbay menjadi pilihan terakhir perjalanan kami di Penang..seronok dapat bwk derang mkn kfc..kat sane kfc xhalal..so,derang teringinla nk mkn..bg aku xde ape pn yg menarik sgt kat Penang ni..just hepi sebab dpt bwk kawan2 jalan2 makan angin..hee..


Posted at 1:45:41 am by ainz
:: Comment Here ::  

5/29/2009
Day 13: Brainstorm..brainstorm..brainstorm..

Salam..
Harini xde buat ape..brainstorm..brainstorm..brainstorm..sebab dah byk sgt jalan2,kan..esok pg kne anta ketas kje..seblm ke Penang..so,kne setelkan secepat mungkin..alhamdulillah..malam ni grup aku da setel sume..sume bg kerjesame yang baik..trime kasih kawan2..


Work..work..work..dont selip..

Yang best arini..dpat makan sedap! lauk gulai nangka ngn sotong..aaa...mmg terbaik dari pakcik! tq pakcik catering... Tongue aku sempat gak p kangar..bli adiah ntk housemate n buddy..xamik gmba pn sbb trus balut kat kdai..comel n murah..berbaloi,la..k,la..smbung esok..pi mai pi mai penang..


Posted at 10:18:16 pm by ainz
:: Comment Here ::  

Previous Page Next Page


ainz
April 13th
Female
Malaysia

<< August 2017 >>
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31


If you want to be updated on this weblog Enter your email here:



rss feed